Περιγραφή προϊόντος
Ολοκληρωμένη προστασία
Η DJI Care Referesh είναι μια ολοκληρωμένη ασφάλιση 12 μηνών που προσφέρεται από την DJI για τα νέα της προϊόντα, χάρη στην οποία δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για την ασφάλεια της συσκευής σας κατά τη χρήση. Σε περίπτωση ζημιάς, έναντι μικρής χρέωσης (139 PLN για την πρώτη αντικατάσταση και 179 PLN για τη δεύτερη αντικατάσταση), θα λάβετε μια νέα συσκευή ή μια σε κατάσταση που δεν παρουσιάζει σημάδια χρήσης.
Νιώστε σαν VIP
Οι χρήστες με προστασία DJI Care Refresh αντιμετωπίζονται ως προτεραιότητα, μειώνοντας στο ελάχιστο τον χρόνο αναμονής για την αντικατάσταση της συσκευής. Επιπλέον, οι χρήστες έχουν επίσης προνόμια VIP όταν επικοινωνούν με την υποστήριξη της DJI, επομένως αρκεί μια κλήση για να λάβετε γρήγορα μια απάντηση σε οποιαδήποτε ερώτηση.
Πώς λειτουργεί
Μετά την αγορά μιας κάρτας DJI Care Refresh, ο χρήστης μεταβαίνει στον ιστότοπο της DJI και ενεργοποιεί την ασφάλιση παρέχοντας τον αριθμό κάρτας και τον αριθμό σειράς του προϊόντος στο οποίο πρόκειται να εκχωρηθεί η προστασία. Η προειδοποίηση είναι ότι η ενεργοποίηση πρέπει να γίνει το αργότερο 48 ώρες μετά την ενεργοποίηση του προϊόντος.
Όταν συμβαίνει ένα ατύχημα
1. Ο χρήστης αναφέρει το σφάλμα και στέλνει το μοντέλο στη γερμανική υπηρεσία ή διανομέα DJI με μια σημείωση ότι διαθέτει DJI Care Refresh.2. Ο χρήστης λαμβάνει μια προσφορά επισκευής και σε αυτή τη βάση αποφασίζει αν θέλει να την επισκευάσει/αντικαταστήσει επί πληρωμή ή μέσω του DJI Care Refresh.3. Αφού επιλέξει την επιλογή DJI Care Refresh, ο χρήστης πληρώνει ένα τέλος 139 PLN για την πρώτη αντικατάσταση ή 179 PLN για τη δεύτερη αντικατάσταση και λαμβάνει ένα νέο προϊόν ή ένα που δεν παρουσιάζει σημάδια χρήσης.4. Το προϊόν που αντικαταστάθηκε θα παραδοθεί στον χρήστη κατά προτεραιότητα με δωρεάν αποστολή.
κρατήσεις
Το DJI Care Refresh δεν καλύπτει:
1) Απώλεια ή μερική απώλεια κάμερας, αντίζυμου ή αξεσουάρ.2) Κλοπή ή εγκατάλειψη του προϊόντος.3) Ζημιά που προκαλείται από πτήση σε ακατάλληλες καιρικές συνθήκες.4) Πομπός, πρόσθετα αξεσουάρ.5) Σκόπιμη απώλεια του drone.6) Ζημιά στο περίβλημα που δεν επηρεάζει το προϊόν.7) Άμεση ή έμμεση ζημιά που προκαλείται από ανωτέρα βία.8) Ελαττώματα που εμφανίζονται εκτός της περιόδου ισχύος της DJI Care Ανανέωση.9) Πρόσθετες χρεώσεις που σχετίζονται με τη βελτίωση του μοντέλου, τη βελτίωση της απόδοσής του.10) Βλάβες που προκύπτουν από τροποποιήσεις που δεν είναι σύμφωνα με τις συστάσεις του εγχειριδίου χρήσης ή από τη χρήση ασυμβίβαστων μπαταριών και φορτιστή.11) Βλάβες που προκύπτουν από χρήση μη εξουσιοδοτημένων αξεσουάρ, μπαταριών ή λογισμικού.