Περιγραφή προϊόντος
Ολοκληρωμένη προστασία
Το DJI Care Referesh είναι μια ολοκληρωμένη ασφάλιση 24 μηνών που προσφέρεται από την DJI για τα νέα προϊόντα της, ώστε να μην χρειάζεται να ανησυχείτε για την ασφάλεια της συσκευής σας κατά τη χρήση. Σε περίπτωση ζημιάς, με μικρή χρέωση (139 PLN για την πρώτη αντικατάσταση, 169 PLN για τη δεύτερη αντικατάσταση, 189 PLN για την τρίτη αντικατάσταση και 709 PLN για την υπηρεσία Flyaway) θα λάβετε μια νέα συσκευή ή μια σε κατάσταση που δεν εμφανίζει ίχνη χρήσης.
Νιώστε σαν VIP
Οι χρήστες με προστασία DJI Care Refresh αντιμετωπίζονται ως προτεραιότητα, μειώνοντας στο ελάχιστο τον χρόνο αναμονής για την αντικατάσταση της συσκευής. Επιπλέον, οι χρήστες έχουν επίσης προνόμια VIP όταν επικοινωνούν με την υποστήριξη της DJI, επομένως αρκεί μια κλήση για να λάβετε γρήγορα μια απάντηση σε οποιαδήποτε ερώτηση.
Πώς λειτουργεί
Μετά την αγορά μιας κάρτας DJI Care Refresh, ο χρήστης μεταβαίνει στον ιστότοπο της DJI και ενεργοποιεί την ασφάλιση παρέχοντας τον αριθμό κάρτας και τον αριθμό σειράς του προϊόντος στο οποίο πρόκειται να εκχωρηθεί η προστασία. Η προειδοποίηση είναι ότι η ενεργοποίηση πρέπει να γίνει το αργότερο 48 ώρες μετά την ενεργοποίηση του προϊόντος.
Όταν συμβαίνει ένα ατύχημα
1. Ο χρήστης αναφέρει το σφάλμα και στέλνει το μοντέλο στη γερμανική υπηρεσία DJI με μια σημείωση ότι διαθέτει DJI Care Refresh.
2. Ο χρήστης λαμβάνει μια προσφορά επισκευής και, βάσει αυτής, αποφασίζει εάν θέλει να την επισκευάσει/αντικαταστήσει επί πληρωμή ή μέσω του DJI Care Refresh.
3. Αφού επιλέξετε την επιλογή DJI Care Refresh, ο χρήστης πληρώνει ένα τέλος 139 PLN για την πρώτη αντικατάσταση, 169 PLN για τη δεύτερη αντικατάσταση, 189 PLN για την τρίτη αντικατάσταση ή 709 PLN για την υπηρεσία Flyaway και λαμβάνει ένα νέο προϊόν ή ένα που δεν δείχνει ίχνη χρήσης.
4. Το προϊόν που αντικαταστάθηκε θα παραδοθεί στον χρήστη κατά προτεραιότητα με δωρεάν αποστολή.
κρατήσεις
Το DJI Care Refresh δεν καλύπτει:
1) Απώλεια ή μερική απώλεια κάμερας, αντίζυμου ή αξεσουάρ.
2) Κλοπή ή εγκατάλειψη προϊόντος.
3) Ζημιά που προκαλείται από πτήση σε ακατάλληλες καιρικές συνθήκες.
4) Πομπός, πρόσθετα εξαρτήματα.
5) Εσκεμμένη απώλεια drone.
6) Ζημιά στο περίβλημα που δεν επηρεάζει τη λειτουργία του προϊόντος.
7) Άμεση ή έμμεση ζημιά που προκαλείται από ανωτέρα βία.
8) Σφάλματα που εμφανίζονται εκτός της περιόδου ισχύος του DJI Care Refresh.
9) Πρόσθετες χρεώσεις που σχετίζονται με τη βελτίωση του μοντέλου και τη βελτίωση της απόδοσής του.
10) Ελαττώματα που προκύπτουν από τροποποιήσεις που δεν είναι σύμφωνα με τις συστάσεις του εγχειριδίου χρήσης ή από τη χρήση ασύμβατων μπαταριών και φορτιστή.
11) Βλάβες που προκύπτουν από τη χρήση μη εξουσιοδοτημένων αξεσουάρ, μπαταριών ή λογισμικού.